Detinguts dos homes per robar en domicilis de la Ribera i la Terra Alta

Publicat el 18 de desembre de 2014 a les 10:39
Actualitzat el 18 de desembre de 2014 a les 10:42
Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 10 de desembre dos homes, de 22 i 33 anys, ambdós de nacionalitat romanesa i veïns d’Alcarràs, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força, dos d’ells en grau de temptativa.
 
El passat 19 de novembre es va produir un robatori amb força en un domicili de Flix (Ribera d’Ebre), del qual van sostreure diversos objectes de valor i diners en efectiu. Els fets van succeir al voltant del migdia, en un carrer situat a la perifèria de la població. Arran del fet els Mossos van iniciar una investigació i gràcies a la col·laboració ciutadana, es va recollir informació dels lladres i del vehicle amb el qual havien fugit.
 
D’altra banda, el 25 de novembre a la Fatarella (Terra Alta), cap a les 22 hores, es va produir una temptativa de robatori amb força en un domicili. Els presumptes lladres van ser sorpresos per un veí, quan es disposaven a entrar en un habitatge dels afores de la població. Seguidament van marxar del lloc amb un vehicle. Novament la col·laboració ciutadana va aportar pistes sobre la identitat dels autors dels fets.
 
Finalment, la tarda de l’1 de desembre es va produir una altra temptativa de robatori amb força en un domicili de Flix. El propietari, que es trobava dormint dins la casa, es va despertar pel soroll i va sorprendre el lladre. Després va fugir corrents del lloc.
 
El dia 10 de desembre la investigació va donar els seus fruits i agents de la Unitat d’Investigació de la comissaria de Gandesa van detenir els presumptes lladres a Flix.
 
Els detinguts van passar a disposició judicial al jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Falset (Priorat) i el jutge va decretar per a ambdós la seva llibertat amb càrrecs.