Dos persones han resultats ferides de caràcter lleu després de patir un accident este dimarts quan el quad amb què viatjaven ha patit una sortida de la via i ha caigut en un canal de reg.
L’accident s’ha produït pocs minuts després de les 10.15 d’este matí al terme de la Ràpita, a la carretera TV-3408 que uneix la població marinera amb Amposta, concretament al punt quilomètric 9.
Com a conseqüència de l’accident els dos ocupants del quadricicle han resultats ferits lleus. Fins a aquest punt del Montsià s'hi han desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra, del Sistema d'Emergències Mèdiques i també dels Bombers de la Generalitat, encara que els ferits han pogut sortir pel seu propi peu del vehicle.
Dos ferits per la caiguda d'un quad en un canal de reg
L'accident s’ha produït a la carretera TV-3408, al terme de la Ràpita
- L’accident s’ha produït a la carretera TV-3408, al terme de la Ràpita -
- Google Street View
ARA A PORTADA
-
-
Albert Salvadó serà el proper candidat d’Esquerra per intentar recuperar l’alcaldia a la Ràpita Redacció
-
-
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat Redacció
-
Detingut un home per amagar una plantació interior de marihuana en una granja en desús a Tortosa Redacció
Publicat el 24 de juliol de 2018 a les 16:35
Actualitzat el 25 de juliol de 2018 a les 10:04
Et pot interessar
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
-
Societat La Diputació executarà al gener les expropiacions per iniciar les obres de la carretera de Poble Nou
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa licita la instal·lació d'una coberta a les pistes exteriors del pavelló poliesportiu del Temple
-
Societat
Trens dignes exigix alternatives per no col·lapsar l'Ebre els cinc mesos que es talle la línia Tarragona-Castelló
-
Societat
Patrimoni aprova l'adaptació del projecte d'ampliació de l'hospital de Tortosa Verge de la Cinta
-
Societat
La Sant Silvestre Marítima de la Ràpita recaptarà fons per a la Marató de 3Cat
