El pas de la DANA, amb pluges torrencials i violentes, ha provocat afectacions en 12 carreteres locals de la xarxa viària de la Diputació a les Terres de l’Ebre i al Priorat. Tres equips de les brigades de la Diputació de Tarragona han estat este cap de setmana treballant per minimitzar-les i garantir la seguretat de la ciutadania. En l’actualitat, només una de les vies afectades es manté tallada; és la TV-3443, al terme municipal d’Amposta. Este vial de servei de la C-12, que es manté tallat en el seu tram final fins que es puguen reparar els danys que el desbordament del barranc ha provocat en el ferm. Ahir a la tarda es va poder obrir el tram inicial per donar accés a l’empresa Padesa.
Durant la jornada del diumenge les carreteres de la xarxa viària de la Diputació més afectades es van concentrar a les comarques del Montsià i el Baix Ebre, i també al Priorat, principalment per arrossegaments de terra i fang o d’acumulació d’aigua. Totes les incidències es van resoldre durant el diumenge.
-TV-3421, de la Sènia a Roquetes tallada per acumulació d'aigua des del pk 17 al 17+800h des de les 12h fins a les 16h, afectada també per acumulació de graves a la calçada.
-TV-3314, de la Galera a la TV-3319 per la Miliana, acumulació d'aigua i graves en diversos punts.
-T-1025, de Santa Bàrbara a Mas de Barberans arrossegaments de grava en diversos punts.
-TV-3408, d'Amposta a la TV-3406 acumulació d'aigua en diversos punts.
-TP-3311a, de la T-1025 a la TP-3311 a Santa Bàrbara acumulació d'aigua a la calçada.
-TV-3541, de Paüls a Xerta, arrossegaments de pedres a la calçada en diversos punts.
-TV-3422, d'Alfara de Carles als Reguers, arrossegaments de pedres a la calçada en diversos punts.
-T-734, de la N-420 al Molar esllavissada a la calçada.
-T-311, de Pratdip a la C-44 arrossegaments en diversos punts.
-N-230b, de la C-43 a la T-333 Pinell de Brai, despreniment de terres a la calçada.
-T-731, de Garcia al Molar, grava a la calçada
-T-732, del Molar al Lloar, grava a la calçada.
A més, les brigades de carreteres van donar assistència als ajuntament de Santa Bàrbara i d’Alcanar per resoldre les emergències i els danys produïts en vials municipals.
Podeu seguir l'estat de les incidències a la pàgina web de la Diputació: https://www.dipta.cat/temes/carreteres/incidencies-carreteres
Dotze carreteres de la Diputació han estat afectades per es pluges torrencials i violentes
Este dilluns es manté tallada la TV-3442, al terme d'Amposta, un vial de servei de la C-12

- Una de les vies afectades, al costat del canal. -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 04 de setembre de 2023 a les 16:38
Actualitzat el 04 de setembre de 2023 a les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati
-
Societat El bisbe de Tortosa assegura que el papa Francesc deixa “deures” per a una Església més fraterna