El president del Consell Comarcal del Montsià, Joan Roig, i la consellera comarcal d’Indústria i Empresa, Èrika Ferraté han fet l’entrega de diplomes als nou alumnes que han finalitzat el curs de Capacitació per a la Indústria del Moble a la Sénia.
La formació que va iniciar-se el passat mes de desembre ha estat gestionada per l’Agència de Desenvolupament del Montsià i l’Ajuntament de la Sénia i s’ha finançat per mitjà del Servei d’Ocupació de Catalunya, emmarcat en el programa “Treball a les 7 comarques”. «Potenciar l’ocupació al territori és un dels objectius principals a nivell de comarca però per fer-ho també és imprescindible tenir a les persones formades. Amb aquest curs estem potenciant ambdós interessos, per un costat estem formant i per l’altre amb les 80 hores de pràctiques que fa l’alumnat a les empreses també potenciem la seva inserció laboral al propi territori, un altre fet a destacar», explica satisfet el president de l’ens comarcal, Joan Roig. «De fet, un 23% de l’alumnat ja està treballant i esperem que durant els propers mesos estigui contractat el 100%. Des de l’ajuntament potenciem la formació del personal del sector industrial per tal de millorar el talent del territori i poder aconseguir uns llocs de treball de més qualitat», afegeix l’alcalde de la Sénia, José Ramon Bellaubí.
La capacitació ha comptat amb la participació d’un professor especialitzat en la matèria, a més de la col·laboració directa del Col·lectiu d’Empreses del Moble de la Sénia (CEMS), amb la participació activa d’onze empreses del sector del moble, nou d’elles de la Sénia. També han format part del projecte l’Institut de la Sénia, que ha cedit la maquinària i eines que s’han traslladat a una nau industrial per crear l’espai de formació, el CENFIM, l’Institut d’Estudis Seniencs i Fergarcia amb la participació de professorat.
Els alumnes han fet diverses peces de mobiliari com a treball final del curs. A més, han treballat en equip per fer unes estanteries en forma de lletres que posa: CAMPUS 2021.
En les properes setmanes està previst que s’iniciï una nova formació, de 100h (60h teòriques i 40h de pràctiques) d’ Introducció en el sector del moble de la Sénia.
Totes aquelles persones que estiguin interessades en participar han d’enviar els seus currículums a l'adreça ocupacio@lasenia.cat. Només es disposen de 8 places.
El Campus Industrial de la Sénia forma a nou persones en el sector del moble
En les properes setmanes està previst que s’iniciï una nova formació, de 100h d’ Introducció en el sector del moble de la Sénia

- Campus del Moble -
- Consell Comarcal del Montsià
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 21 de maig de 2021 a les 19:44
Actualitzat el 21 de maig de 2021 a les 19:54
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició