
El govern municipal d’Alcanar ha expressat en una nota de premsa la seua satisfacció per la inclusió, en els pressupostos de la Generalitat per al 2014 aprovats avui, d’una partida de 315.000 euros per acabar el casal de la gent gran, començat el 2010.
L’obtenció de partida pressupostària confirma, segons destaca el consistori canareu, el compromís de desencallar les obres, que estaven aturades, contret per la consellera de Benestar i Família, Neus Munté, en la reunió que va mantindré el passat 23 d’octubre amb l’alcalde Alfons Montserrat, el regidor de Gent Gran Joan Roig i el diputat republicà Lluís Salvadó. La partida inclosa “és la quantitat que faltava per acabar els treballs i l’equipament, i s’estima en 6 mesos, el temps necessari per acabar-ho i procedir a la seua posada en funcionament”, exposa la nota.
El consistori canareu recorda que es tracta d’un equipament llargament reivindicat. El Casal de la Gent Gran d’Alcanar pretén ser un espai obert a diferents generacions i tipologies d’entitats. Disposarà d’una sala principal de 309 metres quadrats, diverses sales d’activitats polivalents, un gimnàs, sales d’informàtica, despatxos i sala de reunions.