El Castell de Miravet ha guanyat el duel eliminatori que l’ha enfrontat ni més ni menys que a la Sagrada Família, l'obra insígnia d'Antoni Gaudí, en el concurs del monument favorit de Catalunya que organitza la revista Descobrir. La fortaleza de l’Ebre passa així a les semifinals després d’haver aconseguit 8.962 vots, per davant del temple de Barcelona, amb 8.350.
En declaracions al programa ‘La tribu de Catalunya Ràdio’, l’alcalde de Miravet ha expressat la seua satisfacció per com el poble i les persones que hi estiuegen s’han mobilitzat durant les votacions perquè el castell s’haja classificat per a les semifinals. També ha destacat que el castell de Miravet bat récords de visitants, perquè en un sol dia, durant les vacances de Setmana Santa, el van visitar gairebé 1.000 persones.
Segona ronda
A partir d’ara i fins al pròxim dimecres 13 d'abril, es disputa la segona votació dels quarts de final, en què competixen el conjunt monumental de Sant Pere de Rodes i el Reial Monestir de Santes Creus.
Es pot participar i votar al web del monument favorit de Catalunya.
El Castell de Miravet s'imposa a la Sagrada Família com a monument favorit de Catalunya
La fortalesa passa a les semifinals del concurs organitzat per la revista Descobrir Catalunya

- El castell de Miravet ja és semifinalista al concurs del monument favorit de Catalunya. -
- Sílvia Berbís
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 07 d’abril de 2016 a les 12:35
Actualitzat el 07 d’abril de 2016 a les 12:50
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa