Des de la regidoria de Promoció Econòmica, Josep Maria Piñol, reconeix que campanyes com esta són molt necessàries, ja que "l'Associació de comerciants ha costat molt de quallar i encara cal crear una dinàmica de treball conjunta, que de les reunions surten accions concretes, com esta iniciativa”.
Encara queda molt camí per fer, com apunta el regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament: "cal innovar, per exemple, en tema d'horaris, distribució... per tal que el comerç estigué més enfocat al turisme i també per arribar a un perfil de comprador més jove".
El regidor de Promoció Econòmica també insisteix en la necessitat de pensar en clau de municipi i no d'una entitat determinada. En aquesta línia, el Pla estratègic Impulsa 20.30, que es va presentar al juny, busca generar noves oportunitats a Riba-roja a través del treball en xarxa, de manera que, com explica Piñol, "les accions poden redundar també en el comerç".

Cartell de la campanya. Foto: Cedida