El Concurs de Fotografia de les Terres de l’Ebre complix 18 anys

Cada participant podrà enviar un màxim de quatre fotografies abans del 16 de febrer

Publicat el 03 de desembre de 2017 a les 18:10
Actualitzat el 04 de desembre de 2017 a les 12:20
L’Ametlla de Mar i Deltebre han encetat una nova edició del concurs de fotografia de les Terres de l’Ebre, que enguany arriba a la seva majoria d’edat. Amb este certamen, els dos municipis pretenen posar en valor els atractius turístics del territori.

En esta 18a edició el nombre de premis s’ha elevat a un total de 14, dividits en 6 categories. Així doncs, hi podrem trobar les categories locals amb tres premis a les millors fotografies realitzades als respectius termes municipals i un premi local.

A més, hi ha les categories Blanc i Negre, Creativitat, Gastronomia i Activitat Humana, que poden ser fotografies de qualsevol indret de l’Ebre. Esta darrera categoria és la novetat més destacada dels premis.

Cada participant podrà enviar un màxim de quatre fotografies abans del 16 de febrer. Enguany, també com a novetat, l’entrega de premis es farà a Deltebre el 3 de març. Totes les fotografies premiades, però, seran exposades a la població.