El Consell de la Ribera d’Ebre ha registrat este curs 2021/22 un total de 162 sol·licituds per accedir als ajuts econòmics en matèria de beques de menjador escolar. Del total de sol·licituds 136 han estat aprovades i 26 denegades. De les beques asignades, a 108 se’ls hi ha concedit el 70% de l’ajut i a 28 el 100% de l’ajut, mentre que les beques no adjudicades no complien els requisits. L’import total destinat a les beques menjador este curs és de 117.738,83€, una aportació que es atorgada pel Departament d’Educació i que el Consell Comarcal gestiona.
Estes xifres representen un increment tant pel que fa al nombre de sol·licituds com pel que es refereix a les beques concedides respecte al curs anterior. El curs escolar 2020/21 es van registrar al Consell Comarcal un total de 148 sol·licituds de les quals 129 van ser aprovades i 19 denegades. Això representa un 5% més de beques concedides.
Enguany hi ha més beques amb ajuts del 70% que no pas del 100% perquè hi ha menys famílies considerades de risc social greu. Això no vol dir que no continuen sent de risc social però, si que han sortit de la situació “greu”, per la qual cosa, en molts d’estos casos, l’ajut assignat és del 70%
.
Gemma Carim, presidenta del Consell Comarcal, explica que “les beques menjador, igual com les beques per l’adquisició de llibres i per l’assistència a les llars d’infants, són ajudes que des del Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre es gestionen anualment i així es va aprovar també al ple del mes de maig passat”, mentre que la vicepresidenta d’Igualtat i Atenció a les Persones del Consell Comarcal, Tere Agné, destaca “la importància de seguir ajudant aquelles famílies més vulnerables socioeconòmicament amb l’objectiu d’aconseguir el benestar i l’educació de tots els menors de la comarca en edat d’escolarització”.
El Consell Comarcal atorga 117.000 euros en beques de menjador escolar a La Ribera d’Ebre
De les 162 peticions rebudes, se n’han aprovat 136, destinades a famílies amb menors que estan en situacions de vulnerabilitat socioeconòmica
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 26 d’octubre de 2021 a les 17:38
Actualitzat el 26 d’octubre de 2021 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa