El fruiturisme ha tingut un creixement exponencial en l'última campanya a la comarca de la Ribera d'Ebre. Amb un miler de visitants durant el mes de març, sobretot els caps de setmana centrals del mes, quan els arbres fruiters tenien la floració en màxima esplendor, s'han multiplicat per cinc el nombre de visitants que han participat de les experiències i activitats que es van programar en la campanya la Ribera en Flor.
Les propostes combinaven natura, cultura, esport, productes locals i memòria històrica, amb els paisatges roses i blancs que tenyeixen els arbres fruiters florits. La major part dels visitants han vingut de l'àrea metropolitana de Tarragona i Barcelona.
El Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre treballa per crear "aliances" amb el municipi lleidatà d'Aitona i poder consolidar esta aposta pel fruiturisme en els pròxims anys.
Enguany han participat a les propostes sis pobles de la comarca i s'ofereixen plànols amb les principals rutes en cotxe, o 'touring', que permeten admirar els paisatges florits.
El nombre de visitants atrets pel fruiturisme a la Ribera d'Ebre es multiplica per 5
Un miler de persones gaudeixen de les experiències i activitats de l'última campanya de la Ribera en Flor
Ara a portada
Publicat el 03 d’abril de 2019 a les 08:41
Actualitzat el 03 d’abril de 2019 a les 08:49
Et pot interessar
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati
-
Societat El bisbe de Tortosa assegura que el papa Francesc deixa “deures” per a una Església més fraterna