
El Partit Animalista - PACMA ha presentat avui una denúncia davant Fiscalia perquè s'investiguen els fets succeïts el passat 10 de febrer, quan un desconegut va disparar amb una escopeta la gata d'una veïna de la Ràpita.
La gata, de nom Perleta, que està vacunada i esterilitzada, va aparèixer ja al gener amb quatre perdigonades al cap, un dels quals li va fer perdre un ull. Una setmana després de la seua recuperació, va tornar amb una cama trencada per un tret amb una escopeta d'aire comprimit.

Segons l'informe veterinari, la primera vegada que es va ingressar la gata al gener de 2014 presentava hematoma i necrosi de l'ull esquerre, que va acabar perdent. Les radiografies van detectar diverses fractures òssies al cap i perdigons a l'ull esquerre.
En l'últim ingrés a urgències veterinàries, Perleta presentava una fractura aguda al fèmur que va necessitar cirurgia i quatre dies d'hospitalització. Ara la gata es recupera favorablement de la seva operació .