
Uns productes de primeríssima qualitat i una tècnica cada vegada més avançada. Estos són només alguns dels secrets que han fet que el restaurant les Moles d’Ulldecona haja obtingut una estrella Michelin i s’haja convertit així en el segon de les Terres de l’Ebre que obté la distinció gastronòmica més reconeguda d’Europa. El Restaurant El Torreó de l'Indià, dirigit pel xef Francesc López, a l'hotel Villa Retiro de Xerta, ja no és l’únic de les Terres de l’Ebre que ostenta la distinció, per bé que la revalida, de manera que seran estes dos les propostes culinàries que apareixeran a la Guia Michelin per a Espanya i Portugal el 2014.
Les Moles és un dels cinc nous restaurants de Tot Catalunya que entren a la guia. El cuiner, Jeroni Castell, tot i que va iniciar-se tard en els fogons, -quan tenia trenta anys i per casualitat, com ell mateix explica, perquè era el responsable de sala a l’obrir les Moles i el cuiner es va posar malalt damunt de Setmana Santa-, ha sabut transformar una carta inicialment clàssica en una de les propostes gastronòmiques més innovadores del país.
Arreu de Catalunya són 61 les estrelles que s’han atorgat enguany. Els restaurants San Pau (Sant Pol) i El celler de Can Roca de Girona en conserven dos respectivament.
