El servei de radiologia de l'Hospital Comarcal d'Amposta ha dut a terme durant el 2021 36.864 proves radiològiques entre TAC, mamografies, ressonàncies magnètiques i raig X amb una mitjana de 600 proves a la setmana.
El servei ha estat força ben valorat en una enquesta duta a terme entre 673 persones entre usuaris i proveïdors en una qualificació de 4,73 en una escala de l’1 al 5. Una enquesta que forma part d'un seguit de tràmits que el servei de radiologia està realitzant per assolir el certificat de qualitat en la gestió ISO 9001.
Actualment, el servei de Radiologia de l’HCA dona servei a centres d'assistència primària, com el d’Ulldecona o La Sénia, així com a la Clínica Terres de l'Ebre i a l'Hospital Verge de la Cinta.
Enguany l'HCA es dotarà d’un nou TAC de darrera generació que provindrà d'un pla d'inversions en tecnologia del govern estatal. L’HCA serà un dels serveis de sanitat que rebran esta subvenció per a l'adquisició d'aparells.
El servei de Radiologia de l'Hospital Comarcal d'Amposta fa 600 proves de diagnòstic per la imatge a la setmana
Usuaris i proveïdors han valorat en 4,73 en una escala d'1 a 5 el servei
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 25 de gener de 2022 a les 16:15
Actualitzat el 25 de gener de 2022 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea