El temps d'este divendres: pluja suau a la zona del Delta de l’Ebre

Publicat el 08 de setembre de 2023 a les 11:29
Actualitzat el 08 de setembre de 2023 a les 11:55
Segons el Meteocat, en la pròxima jornada predominarà l'ambient assolellat i a molts punts de l'interior es podran superar els 30 graus [tempsinfo]

Torna el temps estiuenc, que començarà ja este divendres. Durant el matí, tindrem un dia que, en línies generals, serà assolellat, però amb la presència de núvols als dos extrems del litoral a primera hora, que podrien deixar alguna gota a la zona del Delta. La temperatura mínima durant el matí, això sí, serà una mica més baixa que la de dijous i a la tarda esperem de nou aquests núvols alts que poden deixar a estones el cel mig olat. A més a més, tindrem núvols a estones a punts de muntanya, però sense precipitacions. 

Novament, de cara al vespre, podran tornar els núvols baixos als dos extrems del litoral, segons la predicció del Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat). A molts punts de l'interior es podran superar els 30 graus. En general, la temperatura de la pròxima jornada serà una mica més alta, sobretot al prelitoral i al Pirineu, on anirà marxant la pols en suspensió que enterbolia el cel. Així doncs, fins dissabte tindrem el blau i una millor visibilitat, amb alguns núvols alts a l'oest, i núvols d'evolució poc importants. Sense pluja en aquesta zona o, com a molt, algun ruixat feble a la Vall d'Aran.