El Tradicionàrius de les Terres de l’Ebre arriba a la seua 25à edició i ho fa amb un cartell de luxe per a tots els amants de la música tradicional. Serà este dissabte 25 d’agost a l’hort de Cruells a partir de les 21h.
Una de les novetats és que a les 20.30h s’inaugurarà l’exposició dels 25 anys del Tradicionàrius. El regidor de Roquetes, Sisco Ollé assegura que “el que ens fa més il·lusió són els 25 anys de música popular que portem, encara que hem de dir que creiem que algunes Administracions no ens ajuden com pensem que hauria de fer, sí que n’hi ha algunes que ho fan, com la Generalitat, però en canvi n’hi ha d’altres de les que no hem tingut gairebé cap noticia en estos 25 anys”.
Amb entrada gratuïta es podran gaudir de diferents concerts, com el de Joseret i Rondalla acompanyats dels grallers de Roquetes, després serà el torn de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries, que també celebraran el seus 25 anys amb un concert especial amb la Banda de la Lira de Roquetes, un concert que acollirà 25 músics dalt de l’escenari.
Després actuarà Pep Gimeno “Botifarra” i Miquel Gil, presentant el seu nou espectacle Nus. I tot seguit serà el torn de Kepa Junkera & Sorginak, “el concert que ens fa més il·lusió, ja que Kepa és el primer nivell dins la música tradicional”, afirma Ollé. Per finalitzar els concerts pujaran a escena el Trio Micu i els Calamars amb rumba catalana i dj Mussol, que donarà per finalitzada l’edició d’enguany del Tradicionàrius.
El Tradicionàrius arriba dissabte a Roquetes amb un cartell de luxe per celebrar la seua 25a edició
Durant tota la jornada actuaran grups de música tradicional com els Quicos, Miquel Gil i Pep Gimeno 'Botifarra' o Kepa Junkera & Sorginak

- Kepa Junkera, un dels protagonistes del Tradicionàrius -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 22 d’agost de 2018 a les 18:20
Actualitzat el 22 d’agost de 2018 a les 19:12
Et pot interessar
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients