El Consell Comarcal del Baix Ebre ha equipat amb fibra òptica d'alta velocitat (1giga per segon simètrica) el Viver d'Empreses i Centre de Negocis Baix Ebre Innova, ubicat al polígon Venta Nova de Camarles.
La fibra simètrica facilita una connexió a una velocitat de pujada i baixada idèntica cosa que permet oferir a empreses, emprenedors i altres usuaris del Viver d'Empreses una millor qualitat en videoconferències tant pel que fa a la imatge com al so, un millor streaming per fer transmissions en directe a través de Youtube o altres plataformes, un accés més ràpid a serveis d’emmatgatzematge al núvol com Dropbox o Google Drive, o més immediatesa en enviar arxius molt pesats a través de WeTransfer o 4Shared.
El Consell Comarcal del Baix Ebre, a través de Baix Ebre Innova, dóna resposta així a les demandes de joves emprenedors del Viver d'Empreses, una bona part dels quals es dediquen a les noves tecnologies o basen el seu treball en la xarxa (programadors web, dissenyadors gràfics, productora de vídeo, ...). Esta nova prestació que ofereix el Viver d'Empreses de Camarles ha estat possible gràcies a un acord amb l'empresa Delinternet Telecom que ha fet arribar la fibra òptica d'alta velocitat a l'equipament.
El Viver d'Empreses del Baix Ebre s'equipa amb fibra òptica d'alta velocitat
Ofereix una 1 giga per segon simètrica
Ara a portada
Publicat el 17 de febrer de 2017 a les 11:52
Actualitzat el 17 de febrer de 2017 a les 12:12
Et pot interessar
-
Societat Aida Boix Grau finalitza una etapa de vuit anys al capdavant del centre d’art Lo Pati a Amposta
-
Societat Expoebre 2025 obre dijous amb ocupació plena i activitats per a tothom
-
Societat El bisbe de Tortosa, des de Roma, demana un relleu continuista per al papa Francesc
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla