Els comerços de l'Ametlla de Mar obriran els divendres fins les 12 de la nit

També han previst altres reclams per captar clients, com ara invitacions a tasts de vins de la DO Terra Alta, sorteig d’activitats de lleure i gratuïtat d’aparcament

Publicat el 22 de juliol de 2014 a les 17:00
El comerç local de l'Ametlla de Mar, amb la coll·laboració de la regidoria de Comerç de l’Ajuntament ha encetat una nova campanya de promoció que consistix en obrir tots els divendres fins a les 12 de la nit.

Esta és una mesura que sorgix del propi sector i que pretén apropar l’oferta comercial de la població als visitants i ciutadans convertint-la en una proposta de lleure que es pot fer en hores no habituals.

Divendres és l’inici del cap de setmana i, ja siga en forma de passeig o per la seva estada en bars i restaurants de la localitat, la franja de 8 a 12 hores és una hora amb molta gent al carrer, cosa que volen aprofitar els comerciants, no només per incrementar les possibilitats de clients en els seus negocis i, per tant, incrementar també les vendes, sinó per a promocionar-se com a col·lectiu i com a comerç de qualitat.

A més a més, els dimarts i els divendres, en col·laboració amb l’Àrea de Turisme, s’organitzaran tasts de vi que protagonitzaran els millors cellers de la DO Terra Alta en diversos indrets comercials del casc urbà, a les que els comerciants podran convidar directament als seus clients d’esta franja entre les 19 i les 24h dels divendres, mitjançant el lliurament d’unes butlletes.

Totes les vendes que tinguen lloc entre les 19h i les 24 hores dels divendres, entraran directament en uns sortejos que se celebraran els dilluns al migdia a La Cala RTV, a través dels quals els clients podran guanyar viatges al Tunatour per gentilesa del Grup Balfegó, sortides de snorkel per a nens per gentilesa de Plàncton i sortides en caiac i snorkel per gentilesa de Natur Bike La Cala.

Segons Albert Medrano, regidor de Comerç de l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar, es busca "tenir un feedback entre totes les parts i actius comercials de la població, i buscar incentivar la gent que arriba a les urbanitzacions i que perquè ja té la platja i el xalet allà, no surt, o els que estan en un hotel, buscar sinèrgies perquè vinguen al casc urbà i poder-los-hi ensenyar els atractius i tot allò que a nivell comercial oferim i que és molt”, segons afirma a la nota de premsa emesa per l'Ajuntament.