Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Gandesa han denunciat penalment un home de 42 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Móra la Nova, com a presumpte autor d’una simulació de delicte de danys en un celler de la seva propietat.
Els fets es remunten al passat 21 d’abril, quan el propietari d’un celler ubicat a Tivissa, va denunciar davant els Mossos d’Esquadra uns greus danys ocorreguts a l’interior del celler. Segons va explicar el llavors denunciant, algú havia entrat en les instal·lacions del celler, mitjançant el trencament d’una finestra, i posteriorment havia deixat obertes 10 tines de vi, les quals havien anat rajant fins quedar pràcticament buides. La quantitat de vi perduda era de 30.000 litres, amb un valor aproximat de mercat d’entre 140.000 i 150.000 euros.
En el transcurs de la investigació dels fets, tant els investigadors dels mossos com la companyia asseguradora van detectar diverses contradiccions en els fets exposats per la presumpta víctima. Finalment el passat 1 d’agost el propietari del celler va reconèixer davant els mossos d’esquadra que ell mateix havia simulat els fets per tal de poder cobrar fraudulentament la indemnització de l’assegurança.
Davant estos extrems, els agents van denunciar penalment l’home per una simulació de delicte i posaran els fets en coneixement del jutjat d’instrucció de Gandesa, on el denunciat haurà de comparèixer quan siga requerit. Simular ser víctima d’una infracció penal o denunciar-ne una inexistent és un delicte contemplat en l’article 457 del Codi Penal, castigat amb la pena de multa de sis a dotze mesos.
Els Mossos d’Esquadra denuncien el propietari d’un celler de Tivissa per simular uns danys i intentar cobrar l’assegurança
Els fets es remunten al passat 21 d’abril, quan el propietari del celler va denunciar davant els Mossos d’Esquadra uns greus danys ocorreguts a l’interior del celler
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 07 d’agost de 2017 a les 15:33
Actualitzat el 08 d’agost de 2017 a les 10:42
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa