Els Mossos d’Esquadra van interceptar este dilluns a la matinada un vehicle conduït per una noia de 17 anys i en qual hi viatjaven amb ella dues menors més de 16 i 14 anys, a Móra la Nova.
Els fets es van produir al voltant de la 01:00 de la matinada d’este 15 de juliol, quan agents del Mossos d’Esquadra pertanyents a la comissaria de districte de Móra d’Ebre es trobaven realitzant un control de pas a la carretera C-12 , PK 65,5 dintre del terme municipal de Móra la Nova, quan van observar un vehicle que es dirigia cap a ells reduint la marxa i amb els llums apagats.
Els policies van fer senyals clares per tal que el vehicle s’aturés però el cotxe va continuar la marxa de manera anormal mentre realitzava acceleracions i frenades de manera brusca.
Finalment els agents van poder aturar el turisme i van veure que a l’interior viatjaven tres noies joves.
Un cop van fer les corresponents identificacions va resultar que la conductora era menor d’edat (17 anys) i les seves dues acompanyants també eren menors (16 i 14 anys), totes tres veïnes de Móra la Nova.
Degut a estos fets es van instruir les corresponents diligències policials per conduir un vehicle una persona menor sense carnet, les quals han estat remeses a la Fiscalia de Menors.
Els agents van lliurar les tres menors als seus pares o tutors legals.
El vehicle va ser lliurat al seu titular, tractant-se aquest del pare de la menor que conduïa.
Els Mossos enxampen 3 menors conduint un vehicle a Móra la Nova
Els agents van instruir les corresponents diligències policials, que han estat remeses a la Fiscalia de Menors

Ara a portada
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 10:57
Actualitzat el 16 de juliol de 2019 a les 10:59
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati