El ple de febrer del Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre ha aprovat les bases que regeixen la concessió de subvencions als ajuntaments de la comarca per a escoles municipals de música.
També ha donat el vistiplau al projecte d'adequació i millora de l'entorn de l'oficina de turisme a Miravet. Es tracta d'una acció cofinançada amb Fons Europeus de Desenvolupament Regional (FEDER) en el marc de l'adequació i millora de serveis del Camí Natural de l'Ebre (GR99).
"Esta actuació és un dels darrers projectes d'un procés llarg que ens ha permès millorar el Camí Natural de l'Ebre en el seu pas per la comarca, però també ha servit per arranjar i potenciar moltes infraestructures paral·leles al recorregut, com l'oficina de Miravet. Una oficina, per cert, que està ubicada en un dels pobles més turístics de la Ribera i que volem que esdevinga una mena de llançadora per distribuir els visitants per tota la comarca", ha explicat Gemma Carim, presidenta del Consell.
Carim també ha aprofitat el ple per fer una valoració del primer cap de setmana de la campanya 2022 de la Ribera en Flor: "Les visites guiades entre arbres fruiters han tingut molt bona afluència. Hem pogut comprovar com cada vegada ve gent de més lluny, un tipus de turista que valora el producte agroalimentari local, que participa en els tastos complementaris a les rutes i que acaba fent despesa a la comarca. Ens hem esforçat per fer valdre els productes de proximitat i la fórmula funciona".
Els treballs d'adequació i millora de serveis del GR-99 a la Ribera d'Ebre arriben a la fase final
El ple del Consell Comarcal ha aprovat el projecte d'ampliació de l'oficina de turisme de Miravet, que ha de servir per "distribuir els visitants per tota la comarca"
Ara a portada
Publicat el 01 de març de 2022 a les 12:11
Actualitzat el 01 de març de 2022 a les 12:34
Et pot interessar
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati