La companyia elèctrica Endesa ha negat que la qualitat del subministrament elèctric al municipi de Tivissa, i a la zona de la Ribera d'Ebre, no siga l'adequat. Fonts de l'elèctrica han explicat que la qualitat del subministrament elèctric ha estat valorat en l'àmbit europeu com a "excel·lent", i que Endesa treballa amb constància perquè la qualitat del servei siga "altíssima".
Endesa ha respost a les declaracions d'ahir de l'alcalde del municipi, Jordi Jardí, en què titllava d'"autèntic desastre" el servei que oferix la companyia al municipi, argumentant que "no consta als seus registres cap casuística concreta o problema persistent que genere talls reiterats a la zona de Tivissa".
Tanmateix, la companyia ha justificat la durada de l'últim tall de llum, el passat divendres, perquè es va produir enmig d'una gran tempesta amb gran component elèctric, així com la del mes d'agost en la qual va ser necessària una inspecció física del lloc de l'avaria abans de tornar a connectar el servei, complint així amb els protocols de seguretat del Pla Alfa per prevenir incendis que estava activat.
Endesa considera «excel·lent» la qualitat del subministrament elèctric a Tivissa
La companyia ha respost a les crítiques d'ahir de l'alcalde de Tivissa sobre el servei elèctric que rep el municipi, al qual va titllar d'"autèntic desastre"

Ara a portada
Publicat el 27 de setembre de 2016 a les 18:32
Actualitzat el 28 de setembre de 2016 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Aida Boix Grau finalitza una etapa de vuit anys al capdavant del centre d’art Lo Pati a Amposta
-
Societat Expoebre 2025 obre dijous amb ocupació plena i activitats per a tothom
-
Societat El bisbe de Tortosa, des de Roma, demana un relleu continuista per al papa Francesc
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla