Ensurt per l'incendi d'un camió a l'N-340, a Alcanar

Cinc dotacions de Bombers van treballar en l'extinció del foc

Publicat el 26 de setembre de 2017 a les 09:54
Actualitzat el 26 de setembre de 2017 a les 11:48
Cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat la nit passada en l’incendi de la part tractora d’un camió de repartiment a l’N-340, al terme municipal d’Alcanar, al seu pas per la zona de l’Àngol.

Pocs minuts abans de les 23 hores, alguns veïns van testimoniar, a través de les xarxes socials, haver sentit una explosió seguida d’un incendi a la zona de l’Àngol. Segons han informat els Bombers, es tractaria únicament de l’incendi del remolc d’un camió de repartiment. El conductor, segons ha confirmat el Servei Català de Trànsit, en va poder sortir il·lès.

Els Bombers van rebre l’avís de l’incendi a les 22.49 hores. Passada la mitjanit, a les 00.32, l’incendi es va donar per extingit. Els fets es van produir al quilòmetre 1061 de l’N-340. La carretera va romandre tallada en un primer moment en sentit nord i, posteriorment, fins a la 1 de la matinada es va donar pas alternatiu.