El Consultori Local de Jesús ja disposa de nous espais per a atendre l’activitat del centre, mentre continua el procés per a la construcció del nou consultori. Aquesta ampliació ha permès guanyar tres noves consultes, destinades a medicina general, consulta d’infermeria i consulta polivalent, que serviran per fer front a les necessitats més immediates de la població de referència i, a més a més, facilitar les condicions de treball dels professionals.
L’obra d’ampliació del Consultori Local de Jesús ha suposat una inversió per part de l’ICS Terres Ebre d’aproximadament 60.000 €.
Nou consultori local de Jesús
Actualment, s’està revisant el projecte executiu per a la construcció del nou consultori local a l’EMD, i poder iniciar així la fase de licitació de l’obra durant el mes de març 2023.
Esta obra permetrà disposar d’espais assistencials més adequats i millorar l’accessibilitat, amb un augment significatiu de les sales de consulta, que seran 9 en total, incloent 4 sales de consulta mèdica, 4 de consulta d’infermeria i una sala de consulta polivalent/extraccions, tractaments d’emergència i observació. A més, hi haurà una aula de formació per a grups i educació sanitària.
El Servei Català de la Salut va encarregar la licitació del projecte a Infraestructures.cat amb un pressupost previst de gairebé 1.600.000 € i l’objectiu que l’equipament entre en funcionament l’any 2024.
Entra en funcionament l’ampliació del Consultori Local de Jesús
L’ampliació dóna resposta a les necessitats actuals mentre s’avança en el projecte de la construcció del nou consultori local de l’EMD Jesús

- Consultori local de Jesús -
- ICS EBRE
Ara a portada
Publicat el 01 de febrer de 2023 a les 20:50
Actualitzat el 01 de febrer de 2023 a les 20:58
Et pot interessar
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea
-
Societat La piscina més llarga del món inunda el cicle sobre l'economia de l'aigua de Lo Pati
-
Societat El bisbe de Tortosa assegura que el papa Francesc deixa “deures” per a una Església més fraterna