Enxampats mentre intentaven robar en un bar de Móra d'Ebre

Els tres detinguts són veïns d'Ulldecona

Publicat el 28 de juliol de 2014 a les 14:16
Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat 24 de juliol, tres homes de 42, 34 i 20 anys d’edat, tots tres de nacionalitat romanesa i veïns d’Ulldecona (Montsià), com a presumptes autors d’un robatori amb força en grau de temptativa.

Pels volts de les 02:45 hores de la matinada del mateix dia 24, i gràcies a la col·laboració de la ciutadania, els agents van ser informats que a l’exterior d’un bar de la localitat de Móra d’Ebre (Ribera d’Ebre) s’escoltaven uns forts cops.

Els agents es van personar en el lloc ràpidament i van poder observar que la persiana metàl·lica de l’establiment presentava danys de forçament, sense que els autors haguessin pogut accedir a l’interior. També van ser informats que els autors dels fets havien marxat del lloc i que vestien roba de color fosc.

Seguidament els mossos d’esquadra i la policia local de Móra d’Ebre van iniciar una recerca pel municipi i van localitzar estacionada una furgoneta a l’interior de la quals s’amagaven tres homes.

En l’escorcoll de la furgoneta, els agents van localitzar diverses eines susceptibles de ser emprades pel forçament d’establiments i roba de color negre, per la qual cosa els tres homes van quedar detinguts com a presumptes autors d’una temptativa de robatori amb força.

Els tres detinguts van passar a disposició del Jutjat d’Instrucció de Gandesa el mateix dia 24 de juliol , essent decretada la seua llibertat amb càrrecs.