ACTUALITZACIÓ 21.37 h.
Els Bombers de la Generalitat han pogut estabilitzar ràpidament l'incendi forestal que s'ha declarat aquest diumenge a la tarda a Móra d'Ebre. L'avís del foc s'ha rebut a les 19.03 hores a prop del riu Sec i tenia tres focus en un radi d'uns cinc quilòmetres entre la capital de la Ribera d'Ebre i Corbera d'Ebre. S'han activat un total de 20 dotacions terrestres i fins a 11 mitjans aeris per mirar de sufocar ràpidament les flames. La majoria de mitjans aeris ja s'han retirat de la zona i s'hi queden dos helicòpters bombarders.
19:30 h.
Els Bombers de la Generalitat treballen este diumenge a la tarda en l'extinció d'un incendi forestal a Móra d'Ebre. L'avís del foc s'ha rebut a les 19.03 hores a prop del riu Sec i de l'N-420. El flanc dret i el cap de l'incendi propaguen cap a camp agrícola. Inicialment, els Bombers hi han desplaçat 14 dotacions terrestres i 6 mitjans aeris.
Estabilitzat l'incendi forestal de Móra d'Ebre
El foc s'ha declarat poc després de les 19.00 hores a prop del riu Sec i tenia tres focus en un radi d'uns 5 quilòmetres
Ara a portada
Publicat el 24 de juliol de 2022 a les 20:10
Actualitzat el 25 de juliol de 2022 a les 11:08
Et pot interessar
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Jesús Serrano guanya el novè Premi de Narrativa Breu Ciutat d’Amposta