L'alcalde de Gandesa, Carles Luz, s'ha mostrat satisfet de què finalment el Departament de Cultura hage emès l'informe favorable a l'enderroc del monument franquista del Coll del Moro, tot i que "el tràmit s'ha demorat massa" al seu parer, i ha recordat que va ser el propi Ajuntament qui, el passat mes de juny, va demanar a la Diputació que es retirés el monòlit.
Luz ha explicat que encara no hi ha data per al proper ple de l'Ajuntament, en el qual el projecte s'ha d'aprovar per poder-se executar, però que segurament se celebrarà la segona setmana de desembre.
L'alcalde de Gandesa ha afegit que un cop la Diputació de Tarragona enderroque el monument -és l'ens provincial l'encarregat de realitzar els treballs-, d'una banda es dignificarà el lloc com un espai més de la Batalla de l'Ebre, i de l'altra, com ja va anunciar el consistori, es realitzaran els treballs de prospecció de la necròpolis romana abans de tornar a pavimentar els terrenys.
Gandesa enllestirà al proper ple els tràmits per enderrocar el monòlit
Probablement la sessió plenària se celebre la segona setmana de desembre, segons l'alcalde del municipi
Ara a portada
Publicat el 29 de novembre de 2016 a les 18:21
Actualitzat el 07 de març de 2017 a les 14:00
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents