El Jutjat d’Instrucció de Falset ha decretat l’ingrès a presó d’un veí de Flix de 48 anys i de nacionalitat espanyola acusat d’haver agredit sexualment dos de les seues 4 filles quan eren menors d’edat.
L’acusat va ser detingut dilluns a la nit pels Mossos d’Esquadra, després que una de les víctimes acompanyaa d’una familiar denunciessen el cas. Ahir al migdia es va decretar el seu ingrés a presó.
Segons ha informat el Diari de Tarragona, el detingut està acusat d’un delicte d’agressions sexuals i d’un segon de violència física o psíquica en l’àmbit de la llar, a més, les agressions es remuntarien des del 2011 i s’haurien realitzat sota amenaça física i/o verbal. En un dels casos, les agressions sexuals haurien estat continuades en el temps.
Ingressa a presó un veí de Flix acusat d'abusar sexualment de 2 filles
Els Mossos van detenir l'home dilluns després de la denúncia d'una de les víctimes.

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 21 de novembre de 2013 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa