#uoioio, ja sona a tort i a dret. I sonarà tot l’estiu per posar marxa i trempera a TV3 i a Catalunya Ràdio. ‘Corre l’estiu’, del grup d’Ulldecona Pepet i Marieta, és la cançó fresca, divertida i descarada que posa ritme de rock i patxanga a l’estiu televisiu del 2014 a Catalunya. Indrets de les Terres de l’Ebre són la localització protagonista al videoclip, que ha estat presentat avui a ‘Els Matins’ de TV3. Està rodat entre Ulldecona i Poble Nou del Delta, en llocs tan especials com les Oliveres Mil·lenàries, la Platja dels Eucaliptus o les Jornades Musicals de l'Ermita d'Ulldecona.
Dirigit per Ramon Balagué i Satyavan Galiana de la productora Minifilmstv, ha comptat amb la col·laboració d'actors com David Bagés, Alma Alonso, Georgina Llauradó i Marc Homs.
A més, Pepet i Marieta ha comptat amb l'ajuda d'un gran nombre d'extres i figurants, amics i fans, com Lluís Fibla, Pepito Queralt, Núria Bordes, Montserran Vidal, Ury, l'Antuan Smith, Pau Itarte i Cinta Bermejo, i la participació de la Colla Castellera Xiqüelos i Xiqüeles del Delta i la batucada Esmuvi. ‘Corre l’estiu, iiiu, mos queda tant per fer, tu tria i remena’.
Prepara't per mirar i ballar:
Ja pots veure sencer el videoclip de la cançó de l'estiu de Pepet i Marieta
Les oliveres mil·lenàries, la platja d'Eucaliptus, Ulldecona, i el caràcter de la gent de l'Ebre, protagonistes del clip de 'Corre l'estiu'

Ara a portada
Publicat el 27 de juny de 2014 a les 16:27
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents