A partir de les 11 del matí s'iniciarà la venda de tiquets, i a les 12 del matí s'iniciarà el repartiment de les degustacions.
Alguns afortunats podran disposar d’un lot gratuït cadascun, perquè han resultat guanyadors del concurs organitzat per l'aguaita, d’acord amb els organitzadors. Els guanyadors són:
Adelaida Talarn Sol, de Tortosa
Sara Casanova Girbes, de Sant Jaume d’Enveja
Ruth Talarn Tomàs, de La Ràpita
Pere Ferré i Panisello, d'Amposta
Així ho ha determinat la nostra aplicació de sortejos:

Enhorabona a tothom. En breu ens posarem en contacte a través del vostre mail per explicar com recollir el premi.
A la resta de lectors us volem donar les gràcies per haver-hi participat i us animem a continuar prenent part en sortejos i promocions, i per descomptat que continueu llegint el diari digital aguaita.cat. Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de l'a/e info@aguaita.cat.