
Esta tarda ha finalitzat el sorteig de dos paquets de dos entrades per a cada un dels espectacles de la XXI Mostra de Jazz de Tortosa, que s'esdevé del 30 de juny al 5 de juliol, a què us convidàvem. D'una banda, l'actuació del cubà Paquito de Rivera el dijous 3 de juliol i, de l'altra, l'espectacle de fusió jota-jazz de Carmen París el divendres 4 de juliol, tots dos a les 22.30 hores al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa.
I els guanyadors dels paquets (2 entrades cadascun) per a Paquito de Rivera són:
— M. Joan Martí, d'Amposta.
— Amanda Curto, de Tortosa.

I els guanyadors d'un paquet (2 entrades cadascun) per a Carmen París són:
— M. Teresa Barberà, de Tortosa.
— Sílvia Garcia, de Reus.

Enhorabona a les quatre guanyadores! En breu ens posarem en contacte amb vosaltres per explicar-vos com fer efectiu el premi.
A la resta de participants, us volem donar les gràcies per haver-hi participat i us animem a continuar participant en futurs sortejos i promocions, i per descomptat que continueu llegint el diari digital líder a les Terres de l'Ebre. Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres a través de l'a/e info@aguaita.cat.