L'admiració del president de la Generalitat Carles Puigdemont pel cantautor camarlenc Joan Rovira no és cap secret. El 24 de desembre passat ja vam veure com el president va fer servir una cançó de l'artista ebrenc per desitjar una bona nit de Nadal a tots els catalans.
Ara, en una de les diades més importants de la cultura catalana, Sant Jordi, Puigdemont i Rovira comparteixen asseguts davant la font de Sant Jordi, al pati dels tarongers del Palau de la Generalitat, la cançó Germans de Llengua, cantada pel camarlenc. Mentrestant, podem veure les imatges que expliquen com va viure la diada el president.
Joan Rovira posa música a la Diada de Sant Jordi del president Puigdemont
El cantautor de Camarles i el president de la Generalitat comparteixen la cançó 'Germans de Llengua' des del pati dels Tarongers

- Joan Rovira i Carles Puigdemont al pati dels Tarongers.
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 25 d’abril de 2017 a les 10:13
Actualitzat el 25 d’abril de 2017 a les 10:50
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa