Joves d’Esquerra Verda ha pres part en la defensa d’un transport sanitari digne per a les Terres de l’Ebre. La formació van aprovar en la XIII Assemblea Nacional, celebrada dissabte passat, la resolució presentada per JEV Terres de l’Ebre que rebutja “el model de transport sanitari instaurat al novembre del 2015 pel canvi de l'empresa adjudicatària del servei d'ambulàncies”. “Exigim que es recupere els serveis retallats que podrien suposar greus perills per a la vida dels qui requerixen estos serveis”, enfatitzen.
En la mateixa resolució, les ‘joventuts’ remarquen els principals serveis que s’han retallat i que demanen que es recuperen. Concretament, reivindiquen l’ambulància de suport vital bàsic (SVB) d’Amposta i Sant Jaume d’Enveja; l’ambulància de suport vital avançat medicalitzada 24 hores de l’Ametlla de Mar; l’horari complet de les ambulàncies de Xerta i Batea i també el metge de l’ambulància medicalitzada amb base a Móra d’Ebre.
Seguidament, els joves ecosocialistes insten al Govern a estudiar la possibilitat que els centres d’atenció primària i els consultoris locals tornen a funcionar amb l’horari i els serveis adequats.
Finalment, els Joves d’Esquerra Verda reafirmen tot el seu suport a la Plataforma Salvem les ambulàncies de les Terres de l’Ebre sumant-se a les seues reivindicacions.
Joves inconformistes
Joves d’Esquerra Verda es definix com “una agrupació que aplega gent jove amb un tret comú: un inconformisme que, des dels valors de la igualtat, l’ecologisme, la solidaritat i el republicanisme i l’alter globalització, cerca una transformació possible i necessària de la societat”.
Els joves d’Iniciativa per Catalunya Verds a les Terres de l’Ebre troben en esta agrupació “un mitjà a través del qual fer possible el canvi social al territori”, afirmen en un comunicat.
Joves d’Esquerra Verda pren part en la defensa d’un transport sanitari digne per a les Terres de l’Ebre
L'Assemblea Nacional de l'agrupació aprova una resolució de de JEV Terres de l'Ebre que rebutja el model actual

Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 12 de maig de 2016 a les 19:40
Actualitzat el 12 de maig de 2016 a les 19:43
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició