La Càmara Arrossera del Montsià, patrocinadora principal dels Xiqüelos i Xiqüeles del Delta

Publicat el 17 de març de 2014 a les 19:50
La Càmara Arrossera del Montsià és a partir d’ara la patrocinadora principal de la colla castellera Xiqüelos i Xiqüeles del Delta, segons l’acord que ja han formalitzat els presidents respectius de les dos entitats, Miquel Fàbregas i Joan Ferré, anunciat en un comunicat.

Fruit d’este acord, el logotip de la marca ‘Arròs Montsià’ apareixerà de manera destacada en la samarreta oficial de la colla castellera i també a la web dels castellers durant un període de dos anys. El logotip no es podrà posar a la camisa perquè la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya prohibeix posar-hi marques comercials, però sí que serà present a la samarreta oficial utilitzada pels castellers de la colla en el moment dels desplaçaments, en l’intercanvi de samarretes amb castellers d’altres colles i també quan participen en diades ajudant a fer pinya.

“Cal destacar la satisfacció que genera este patrocini entre la colla castellera pel fet de tractar-se d’una marca molt nostrada i que històricament s’ha entès com una entitat representativa de les nostres terres arreu de Catalunya”, diu la colla en la nota. En este sentit, Xiqüelos i Xiqüeles del Delta té en agenda vàries actuacions en les que ja començarà a lluir el logotip d’Arròs Montsià a la samarreta oficial.

“Estos patrocinis –apunta l’entitat- resulten molt importants per al finançament d’algunes despeses de la colla castellera, com els desplaçaments a diades fora del territori, l’organització d’actes pels municipis del Delta de l’Ebre, la compra del material casteller com per exemple els cascs de seguretat per a la canalla i també l’assegurança obligatòria de tots els socis i sòcies”, explica.