La carretera N-340 es cobra dos morts més en un tràgic accident a Camarles

Indignació veïnal per dos víctimes més a la carretera quan seguix sense concedir-se la gratuïtat de l'AP-7

Publicat el 19 de desembre de 2015 a les 16:33
Actualitzat el 12 de gener de 2016 a les 19:24

Els Serveis d'Emergències Mèdiques i els Bombers actuant en l'autocaravana accidentada. Foto: Marc Balada



ACTUALITZACIÓ 20.00 hores: Indignació veïnal per dos noves víctimes a l'N-340

Un home de 42 anys, que conduïa el camió, i un de 66, al volant d’una autocaravana, són els dos morts de l’accident d’esta tarda a la N-340, a Camarles, en un punt proper al cementeri i prop d’on al juliol va morir un altre camioner. Amb ells –una dona que viatjava a l’autocaravana ha estat traslladada ferida al Verge de la Cinta- són ja quinze les persones que enguany s’han dixat la vida a n’esta carretera, nou més que l’any passat.
 

Pancartes per una AP-7 gratuïta, davant l'Ajuntament de Tortosa. Foto: Cedida

Representants del moviment veïnal que reivindica la gratuïtat de l’autopista AP-7 per alliberar de forma immediata el trànsit d’esta via, amb un volum força elevat de vehicle pesants, han mostrat la seua indignació per este nou sinistre. “Mentre els polítics seguixen discutint per la construcció de l’autovia A7 a la carretera seguix morint la gent, ells lluiten per les infraestructures i nosaltres per les vides humanes”, ha afirmat Àngel Porres, copresident de la Federació d’Associacions de Veïns d’Amposta.

Precisament esta tarda, coincidint amb l’accident, este moviment ha estès davant l’Ajuntament de Tortosa unes pancartes amb la reivindicació d’aixecament de peatges de l’autopista, una petició que volen presentar davant altres ajuntaments ebrencs.

INFORMACIÓ 16.33 hores: Dos morts a Camarles
a sinistralitat de la carretera N-340 puja avui un grau més, arran del tràgic accident que ha tingut lloc esta tarda, pocs minuts abans de les 15.00 hores, al pas d’esta fatídica via pel terme municipal de Camarles. Al punt quilomètric 1.091 s’hi han dixat la vida els conductors de dos vehicles que hi han col·lisionat, un camió i una autocaravana.  A conseqüència d’este accident també ha resultat ferida menys greu una tercera persona, que viatjava en l’autocaravana, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.

En estos moments participen en les tasques d’emergència 6 dotacions dels Bombers de la Generalitat, cinc dels Mossos i tres ambulàncies. La carretera està tallada en els dos sentits de la marxa i s’efectuen desviaments pel polígon industrial de Camarles.