La casa de Tibast del Parc Arqueològic de la Moleta d'Alcanar, torna a sofrir actes vandàlics

El consistori lamenta profundament i condemna estes actituds i informa que en aquests moments la Policia Local d'Alcanar està investigant els fets.

Publicat el 11 de juny de 2020 a les 18:40
Actualitzat el 11 de juny de 2020 a les 18:51
El passat divendres 7 de juny l'Ajuntament d'Alcanar va anunciar que la Moleta del Remei reobria les portes a la ciutadania i que, a més, es tornaven a activar les visites guiades al poblat iber.
Ahir, denunciaven a través de més xarxes socials de ajuntament l'incivisme i la falta de respecte pel patrimoni públic amb diversos actes vandàlics que han danyat algunes de les ruïnes de la moleta. "La casa de Tibast del Parc Arqueològic de la Moleta, restaurada i adequada per a potenciar el seu ús pedagògic i divulgatiu, ha tornat a sofrir actes vandàlics" afirmen.
El consistori lamenta profundament i condemna estes actituds i informa que en aquests moments la Policia Local d'Alcanar està investigant els fets.
L'Ajuntament apel·la al civisme i a la corresponsabilitat dels veïns del municipi i els anima a denunciar qualsevol acció incívica que detecten a la Policia Local.