La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre (CHE) ha finalitzat dues actuacions de millora de la capacitat de desguàs en lleres de les Terres de l'Ebre.
En concret, al barranc de Sant Jordi, a Benifallet i al barranc Toll de l'Estret, a Vinebre. En aquest últim s'han retirat els arbres que van resultar afectats per un incendi l'estiu passat, ja que poden afavorir la formació d'obstruccions.
Els treballs, que van començar el passat 14 d'abril, s'han centrat principalment en la realització de neteges, podes i desbrossaments selectius realitzats de forma manual, respectant la vegetació autòctona, per recuperar la secció de desguàs de la llera i reduir així el risc de desbordament en avingudes.
En el barranc de Sant Jordi, a Benifallet, s'ha actuat sobre un tram d'uns 160 metres que presentava un excés de vegetació (principalment, esbarzers i canyes).
En Toll de l'Estret, a Vinebre, s'ha intervingut a la zona afectada per l'incendi forestal de la Torre de l'Espanyol per retirar la vegetació arbòria cremada el passat estiu.
Estod treballs s'emmarquen dins de les actuacions de conservació de lleres que la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre desenvolupa a tota la Conca.
La CHE restaura lleres de rius a Benifallet i Vinebre
A Vinebre s'ha treballat sobre una zona afectada per l'incendi del passat estiu

- Actuació a Benifallet -
- CHE
Ara a portada
-
Societat L’enderroc de discoteca Plató, primer pas per a regenerar l’antiga N-340 a Alcanar Sílvia Berbís Morelló
-
Medi ambient El Govern destina 1,1 milions d'euros a estudiar la quantitat de CO2 acumulat al litoral català
-
-
Societat L’oli Cabra Feixet del Perelló, premiat com el millor oli extra verge del món Xavi Llambrich
-
Publicat el 22 de maig de 2020 a les 12:50
Actualitzat el 22 de maig de 2020 a les 12:55
Et pot interessar
-
Societat El bisbe de Tortosa, des de Roma, demana un relleu continuista per al papa Francesc
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril