La Diputació atorga 107.000 euros a l'Ajuntament d'Amposta dins el seu Pla de Xoc Covid-19

90.000 es destinaran per a contractar 9 persones a través de plans d’ocupació i 17.000 per a accions de reactivació econòmica

Publicat el 19 de novembre de 2020 a les 09:26
Actualitzat el 19 de novembre de 2020 a les 09:29
La Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, reunida este dimarts, ha atorgat 107.000 euros a l’Ajuntament d’Amposta en el marc del seu Pla de Xoc Covid-19, de foment de la creació ocupacional i la dinamització de l’activitat econòmica i que consta de dos programes d’actuació: promoció de l’ocupació i finançament de despeses per a reactivar l’economia.

En la primera línia, la diputació ha atorgat fins 90.000 per a la contractació de nou persones aturades per una durada mínima de sis mesos, amb perfils d’auxiliars administratius i de suport a la brigada municipal. En la segona línia, s’han atorgat 17.000 euros que serviran per a accions de reactivació econòmica realitzades dintre el Pla de dinamització comercial d’Amposta amb l’objectiu d’afavorir la reactivació econòmica dels comerços d’Amposta afectats per la crisis del Covid-19.