La Festa de la Cirera de Paüls celebra 20 edicions amb el repte de mantenir els índex d'assistència, visites i vendes aconseguits el 2022, que van superar les millors previsions. Segons ha explicat l'alcalde, Enric Adell: "La festa de la cirera és un dels moments més importants que tenim com a poble, volem celebrar i gaudir un cop més de la nostra fira i de les millors cireres del món". Adell destaca que "continuem fent una aposta considerable per la fira, amb activitats per tothom. Enguany, per exemple, farem un sopar popular i concert de Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries el dissabte", ha anunciat.
En esta 20a edició es reafirmen alguns canvis ja aplicats en l'última edició, com la nova distribució de les parades, la qual cosa va permetre repartir l'activitat per les diferents zones del municipi. "La fira continuarà sent per tot el poble perquè entenem que també és un tret diferencial, que li dona molt d'encant. Ens hem d'anar adaptant i pensant en la circulació de la gent, els canvis que vam fer l'any passat els mantindrem", remarca l'alcalde.
El cartell de la Festa de la Cirera, signat de nou per l'artista local Domingo Basco Estrada, s'estrena amb un disseny digital. A l'obra s'hi pot observar una combinació entre la cirera i el poble de Paüls, buscant l'equilibri aconseguit després de tantes edicions. En els pròxims dies també es donarà a conèixer el programa de la fira, que incorporarà novetats per celebrar esta 20a edició. L'esdeveniment és una bona mostra de l'aposta que ha fet Paüls per este producte d'alta qualitat. "La Fira de la Cirera i la Trencacims estan posicionant el nostre municipi com a referent, no només a la resta de les Terres de l'Ebre, sinó al conjunt del país", conclou Adell.
La Festa de la Cirera de Paüls arriba a la 20a edició el primer cap de setmana de juny
El cartell de la Festa de la Cirera és una creació de l'artista local Domingo Basco Estrada
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 10 de maig de 2023 a les 15:58
Actualitzat el 10 de maig de 2023 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició