La llar d’infants La Gruneta d'Amposta ha estrenat una nova aula amb capacitat per a vuit infants menors d’un any. Este mes de gener ja hi ha tres infants matriculats per al nou espai, mentre que hi ha la previsió que tres més comencen al febrer. "Apostem per l’educació infantil de primer cicle perquè, a més de contribuir en el desenvolupament i l’educació dels infants, facilita la conciliació familiar", exposa la regidora d’Educació, Núria Marco. A l’inici del curs les llars d’infants municipals van rebre moltes peticions a les quals no es va poder oferir plaça perquè les aules de bebès dels dos centres estaven completes, per la qual cosa des de l’Ajuntament es va valorar la demanda de famílies amb nadons en esta franja d’edat per obrir la nova aula.
Segons Marco, "s’ha escollit La Gruneta perquè era on disposàvem d’espai físic per habilitar este servei". Així, la incorporació d'este espai a La Gruneta significa la recuperació d’una aula que va tancar el curs 2013-14 per falta d’alumnat. De la mateixa manera, també ha suposat la contractació d’una tècnica d’educació infantil a jornada completa.
Amposta disposa de dues llars d’infants públiques on s’ofereix a la ciutadania 190 places que es distribueixen en tres grups d’edat: bebès (zero a un any), mitjans (un any) i grans (dos anys). Des del consistori, el curs passat ja es van introduir millores al servei de les llars d’infants amb la contractació de monitores de menjador, una tasca que fins llavors assumien les educadores.
En la mateixa línia, este curs també s’ha reestructurat l’organització de l’equip recuperant la figura d’una directora i incorporant dues coordinadores pedagògiques. "Des del principi de la pandèmia, tot i que hem hagut de reduir els horaris, les dues llars d’infants han seguit oferint els serveis habituals, sense renunciar als serveis de menjador i anglès. Fem una aposta clara per mantenir un servei que considerem essencial per a les famílies d’Amposta, ampliant a més l’oferta de places públiques en llars d’infants", conclou la regidora d’Educació.
La llar d'infants la Gruneta d'Amposta obre una nova aula per a nadons menors d'un any
Destinada a infants menors d’un any, permetrà la reobertura d’un espai que es va tancar l’any 2013 per falta d’alumnat
Ara a portada
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Societat La màgia de la Diada entra al Verge de la Cinta : llibres i bosses reciclades per als pacients Xavi Llambrich
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa reivindica Gerard Vergés amb la reedició de dos obres icòniques Redacció
-
Publicat el 14 de gener de 2022 a les 11:52
Actualitzat el 14 de gener de 2022 a les 12:11
Et pot interessar
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat La Trencacims de Paüls espera un miler de participants en la dotzena edició
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa
-
Societat Álex Ubago i Bebe, els reclams del Primavera DO Terra Alta, a Batea