La Delegació local de la Lliga Contra el Càncer a Benifallet, amb motiu del Dia Mundial contra el Càncer de Mama, va organitzar el passat cap de setmana passat un taller amb el títol “Vine a cosir una samarreta solidària " amb la col·laboració del taller local de Patchwork.
L'organització ha elaborat les samarretes, que s'entregaran a l'Oncolliga de l'Hospital de Tortosa, perquè siguen un regal per a dones que estan passant la malaltia.
La Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l'Ebre és una organització no governamental, sense ànim de lucre constituïda el juliol de 1993 que té com a objectiu general realitzar activitats que milloren el control i la prevenció del càncer a la població.
Compta amb una junta en la qual s'hi troben representades totes les comarques de la demarcació a través del delegat de la capital de cada comarca. Entre els seus membres hi ha persones voluntàries, així com també professionals de la medicina i de l'oncologia.
L'augment de la incidència del càncer, d'una banda, així com del coneixement en la prevenció, el diagnòstic i el tractament, per l'altra, han provocat un nivell creixent de preocupació social davant esta malaltia, si bé amb perspectives cada cop més optimistes. En este context, va néixer la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona.
La Lliga Contra el Càncer de Benifallet elabora samarretes solidàries contra el càncer de mama
L'organització ha elaborat les samarretes, que s'entregaran a l'Oncolliga de l'Hospital de Tortosa, com a regal per a dones que estan passant la malaltia

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 23 d’octubre de 2019 a les 14:56
Actualitzat el 23 d’octubre de 2019 a les 17:16
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa