La neu ha obligat a diverses tres carreteres ebrenques este dissabte al matí i obliga a utilitzar cadenes en més vies, segons informa el Servei Català de Trànsit. Les carreteres per les quals de moment no es pot circular són la C-44 entre Tivissa i Vandellós, la TV-3022, que unix el Perelló i Rasquera i la C-43 de Benifallet a Gandesa. A més, cal portar cadenes per circular per tot el tram de la C-12 entre Tortosa i Flix.
A més, ha quedat suspesa la circulació de trens entre Móra la Nova i Riba-roja derivat del temporal de neu.
Així mateix es recomana molta precaució per circular per la T362 de Bot al Coll Moro, la TV-7333 de Vilalba dels Arcs a La Fatarella, la TV-7331 de Camposines a LaFatarella, la TV-7231 de Gandesa a La Pobla Massaluca, la TV-7232 de Vilalba dels Arcs a Batea i per la C221 a Batea. Pel que fa a la Ribera d'Ebre, es demana molta cautela per circular per la TV- 3032 i TV-3031, a La Serra d'Almos i per les T-2237 i T-703 a La Palma d'Ebre.
Trànsit també informa que la C-12 està tallada entre Maials i Albatàrrec. I és que pel que fa a incidències viàries la demarcació més afectada és la de Lleida, amb més de 30 vies on és necessari l'ús de cadenes, entre les quals destaquen diversos trams de l'N-260, l'N-230 entre Lleia i Alfarràs, la C-53 entre Tàrrega i Balaguer, la C-26 entre Alfarràs i Balaguer, la C-28 entre Vaquèira i Esterri d’Àneu i C-13 entre Llavorsí i Esterri. També calen cadenes de la C-55 entre Solsona i Cardona.
La neu talla diverses carreteres ebrenques i obliga a utilitzar cadenes per circular per l'Eix de l'Ebre
Suspesa la circulació de trens entre Móra la Nova i Riba-roja derivat del temporal de neu
Ara a portada
Publicat el 09 de gener de 2021 a les 10:56
Actualitzat el 09 de gener de 2021 a les 17:47
Et pot interessar
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla
-
Societat L'Hospital Comarcal d'Amposta, pioner en cirurgia ginecològica avançada sense cicatrius
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents