La Plataforma per un Nou Hospital a les Terres de l'Ebre inicia este dissabte una recollida de firmes

A Tortosa hi seran a partir de les 11h a la plaça Barcelona

Publicat el 02 de març de 2022 a les 10:52
Actualitzat el 02 de març de 2022 a les 10:59
Este dissabte 5 de març, la Plataforma "Per un nou hospital de les Terres de l'Ebre" inicia la campanya oficial de recollida de signatures en suport a les seues reivindicacions.

En diferents poblacions del territori, la Plataforma establirà punts de recollida de signatures amb la voluntat de conscienciar la població per tirar endavant la proposta.

A Tortosa l'acte de recollida de signatures serà a la plaça de Barcelona –plaça del mercat- a partir de les 11h.

L'entitat naix per aglutinar suports de la ciutadania, entitats i forces polítiques i municipis en favor de la construcció d'un nou centre hospitalari de referència per al territori. En un primer manifest, insisteixen en els problemes d'accessibilitat, espai i aparcament que té l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa.

Amb esta recollida de firmes reclamen al Govern i els ajuntaments afectats que posen en marxa els tràmits que sustenten la construcció futura d'un nou hospital. L'entitat tem que una gran ampliació de l'HVCT anul·le esta possibilitat.