Al voltant de les 3:40 hores de la matinada del dilluns dia 16 de febrer, una patrulla de la Policia Local d’Amposta que es trobava realitzant tasques de seguretat ciutadana per la zona del Grau, van detenir a D. M. P., de 38 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força a una vivenda de la població.
Durant la realització de la patrulla de seguretat ciutadana pel barri del Grau, els agents de la Policia Local van percebre que un magatzem tenia la porta una mica oberta i van observar com sortien corrent dos individus amb alguns objectes. Els agents van poder interceptar a un dels individus i mentre l'altre va poder fugir del lloc dels fets. Posteriorment es va comprovar que els objectes que portava el detingut i que van ser recuperats en la detenció, pertanyien al propietari de l’immoble d’on s'els havia vist sortir. El detingut i els objectes van ser lliurats als Mossos d'Esquadra.
Controls d'alcoholèmia
A banda d’això, aquesta setmana la Policia Local d’Amposta està portant a terme controls d’alcoholèmia dintre d’una campanya coordinada pel Servei Català de
Trànsit a tot el territori Català. Durant el primer cap de setmana de la campanya, s’han portat a terme 5 controls d’alcoholèmia en els quals s’han fet un total de 61 proves, de les quals 2 han donat positiu.
Fora dels control planificats, al voltant de les 3 de la matinada del diumenge, es va
interceptar un conductor ambuna taxa d’alcoholèmia amb la que conduïa era de 1,23 mg/l, es va negar a fer les proves en l’etilòmetre evidencial. Per aquest motiu se l’ha imputat com a presumpte autor d’un delicte de desobediència per negativa a sotmetre’s a les proves de detecció alcohòlica i se li va immobilitzar el vehicle. El mateix conductor, encara sota els efectes de l’alcohol, va ser tornat a interceptar passades les 9 del matí conduint el mateix vehicle desprès d’haver aixecat la immobilització a les 7:30 hores mitjançant un conductor substitut.
La Policia d'Amposta enxampa un lladre 'in fraganti' al barri del Grau
Campanya de controls d'alcoholèmia els caps de setmana

Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 18 de febrer de 2015 a les 12:57
Actualitzat el 18 de febrer de 2015 a les 13:21
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa