Els organitzadors del Food and Fashion Festival de la Ràpita destaquen el potencial dinamitzador d'esta proposta, que tindrà lloc al cap de setmana de més afluència turística a la població. "La idea d’aquest festival és dinamitzar un espai espectacular com és l’esplanada de Sant Carles Marina, i posar al municipi en el centre de l’activitat estival de les Terres de l’Ebre", explica un dels organitzadors, Antoni Subirana. L'altra cara visible del festival, Anna Garcia de Mateo, subratlla que el festival també "ajudarà als artistes, comerciants i petites empreses a apropar-se al públic en un context molt és directe i personal".
Per animar l'ambient s'ha programat un seguit d'actuacions musicals i de trucs de màgia al llarg dels tres dies de festival. El divendres 19 actuaran la batukada de la Ràpita i el grup de Soul, Funck i Rock Sardina Golden Rules. El dissabte serà el torn del mag Pippo i el DJ Hel i, finalment diumenge s'oferiran tallers infantils, i per als més grans el concert del grup Las Pepa’s.
El festival està organitzat per Sant Carles Marina de la mà de l'empresa especialitzada Sailing Meeting i compta amb el suport de la Unió de Comerç Rapitenc i la regidoria de Turisme i Comerç de l'Ajuntament rapitenc. L'alcalde de la població, Josep Caparrós, ha valorat molt positivament la iniciativa de Sant Carles Marina. Un acte "de primer nivell, que permet dinamitzar l’economia del nostre poble, per les característiques pròpies de l’esdeveniment i també pel fet d’obrir les portes a diversos col·lectius empresarials del municipi, com és la Unió de Comerç Rapitenc, l’Associació L’Abarra", ha dit l'alcalde. Segons Caparrós, "esta combinació permet crear propostes que generen impactes econòmics importants per a La Ràpita en un moment de màxima afluència de gent".
