L’Ajuntament de La Ràpita ha incorporat a la nova marca ciutat els dissenys aportats per la ciutadania en el procés participatiu engegat el mes d’abril per tal de desplegar la nova imatge corporativa de les diferents àrees municipals.
Han estat entre 4.500 i 5.000 les targes que ha dibuixat el veïnat, una part rellevant de les quals aportades pels alumnes dels centres educatius de la població, en una iniciativa impulsada per la regidoria de Mitjans de Comunicació. Un jurat format per representants municipals i d’entitats locals ha culminat el procés amb la selecció final de 17 nous logos de submarques, que a partir d’ara s’incorporaran a una marca ciutat “viva”, tal com des del principi van voler destacar els seus impulsors.
En total, es van distribuir 7.000 postals que tenien dibuixat com a base el semicercle blau representatiu de la badia dels Alfacs, que és el cor de la nova marca, a partir de la qual els ciutadans han pogut dibuixar les diferents submarques adequades per a representar les diverses àrees i regidories municipals. Els participants van dipositar les seues propostes en urnes habilitades en diferents ubicacions. L’empresa Roig Creatius, creadora de la marca i coordinadora d'este procés, va dur a terme una preselecció de les propostes ciutadanes que poguessen ser convertibles en logotips. Un cop feta la preselecció, el jurat es va reunir per deliberar i escollir entre unes 130 propostes la selecció definitiva dels dissenys gràfics que es transformaran en les diferents submarques.
La regidora de Mitjans, Èrika Ferraté, ha agraït la gran participació ciutadana i escolar en esta campanya, que ha permès “obtenir unes submarques que representaran diferents àrees i àmbits del municipi d’una manera clara i moderna”. A la vegada, la regidora ha volgut destacar la feina del jurat “que ha sabut seleccionar unes propostes molt interessants que esperem que es puguen acabar convertint en logotips de referència al territori i que els rapitencs ens els sentim nostres”.
Les principals àrees municipals a les quals representen les submarques són: Atenció a les Persones, Medi Ambient, Cultura, Mitjans de Comunicació, Ensenyament, Transparència, Noves Tecnologies, Esports, Salut, Festes, Serveis, Governació, Mobilitat, Hisenda, Règim Intern, Promoció Econòmica, Joventut, Identitat, Turisme, Comerç, Policia Local, Ràdio Ràpita, Gastronomia i Pesca.
La Ràpita incorpora a la nova marca ciutat els dissenys aportats per la ciutadania
Han estat entre 4.500 i 5.000 les targes que ha dibuixat els escolars i el veïnat

- El jurat durant la selecció de les propostes ciutadanes. -
- Cedida
Ara a portada
-
Societat El nou Hospital Universitari de Tortosa: consens i polèmica sobre la seua ubicació Sílvia Altadill i Martínez
-
Societat Metgesses ebrenques demostren que una ecografia pot anunciar una crisi cardíaca quinze dies abans Redacció
-
Societat La Policia Local d'Amposta es reforça amb quatre vehicles, armilles, tàsers i tres nous agents
-
Societat Es busquen figurants per al rodatge d'una pel·lícula de ciència-ficció al Delta de l'Ebre Redacció
-
Publicat el 07 d’agost de 2017 a les 10:08
Actualitzat el 07 d’agost de 2017 a les 10:24
Et pot interessar
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 25 al 27 d'abril
-
Societat La Festa del Vapor: un viatge al passat ferroviari a Móra la Nova
-
Societat El curtmetratge es converteix en protagonista: L’Ampolla celebra la tercera edició del Frame Film Festival
-
Societat Dos sentències clau del TSJC apropen la retirada del monument franquista de Tortosa