Entre els dies 18 i 20 del proper mes d’agost tindrà lloc a l’esplanada de Sant Carles Marina, a La Ràpita, la segona edició del Food&Fashion, un festival que fa enguany fa un salt endavant amb l’increment d’expositors, noves actuacions musicals i la posada en servei d’una pàgina web (www.foodandfashion.es) que impulsarà el festival com a eina de promoció i informació.
Este esdeveniment, organitzat per Sant Carles Marina i l’empresa Subirana Badia, amb la col·laboració de l’Ajuntament de La Ràpita, l’Estació Nàutica, la Unió de Comerç Rapitenc i el Col·lectiu de Cuina, entre altres, reuneix gastronomia, moda i música en un mateix espai durant tot un cap de setmana. Les nombroses i variades activitats que es desenvoluparan s’aniran donant a conèixer en les properes setmanes a través de la web que divendres es va presentar a les instal·lacions de la marina.
A manca de tancar les inscripcions, són ja 18 els foodtrucks que hi participaran, i també s’han inscrit a hores d’ara una vintena d’expositors de moda, tant del propi municipi com d’altres localitats com Barcelona, Girona, Arenys de Mar, Premià, Madrid, Canàries i Saragossa. A banda de gastronomia i moda, el Food&Fashion La Ràpita inclourà activitats i espectacles infantils, tallers i un cartell musical que s’anunciarà en les properes setmanes.
Per facilitar les inscripcions i canalitzar els tràmits i sobretot la informació i promoció del festival, l’organització ha posat en marxa un espai web que li donarà visibilitat. “Esta eina ens dóna impuls per donar-nos a conèixer i explicar de forma senzilla en què consisteix el festival, quines són les activitats d’oci tant infantils com per a adults que hem programat i fer més accessible este esdeveniment tant per als expositors com als visitants”, va explicar Anna Garcia de Mateo, membre de l’organització. També s’han creat perfils del festival a les xarxes socials i s’ha obert un canal de Youtube per anar publicant vídeos promocionals i arribar al màxim de públic possible.
“Des de l’Ajuntament volem crear impactes positius en benefici del municipi i de sectors que considerem estratègics com ara la nàutica, la gastronomia o el comerç, i este esdeveniment, que es va desplegar amb un èxit rotund en la primera edició, encaixa en la nostra filosofia de col·laborar en activitats coordinades per diversos organismes i estem segurs que tornarà a agradar els rapitencs i vindran visitants per gaudir també d’esta proposta”, va afirmar l’alcalde, Josep Caparrós. En la mateixa línea, la regidora de Comerç i Turisme, Rosa Anglés, va destacar la “important repercussió” que va tenir la primera edició, l’any passat, i es va mostrar convençuda en què “els comerços i també els restaurants del municipi participaran com ho van fer l’any passat perquè tenen una nova oportuntitat de promoció tant en l’àmbit local com territorial”.
La Ràpita prepara el segon Food&Fashion, amb més expositors, activitats, i nova web
L'esdeveniment que combina moda, gastronomia i música, tindrà lloc a Sant Carles Marina del 18 al 20 d'agost

- Presentació de les novetats de la segona edició del Food&Trucks de la Ràpita. -
- Cedida
Ara a portada
Publicat el 04 de juliol de 2017 a les 10:03
Actualitzat el 04 de juliol de 2017 a les 10:28
Et pot interessar
-
Societat Aida Boix Grau finalitza una etapa de vuit anys al capdavant del centre d’art Lo Pati a Amposta
-
Societat Expoebre 2025 obre dijous amb ocupació plena i activitats per a tothom
-
Societat El bisbe de Tortosa, des de Roma, demana un relleu continuista per al papa Francesc
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla