Cada any, el Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre promou una campanya de publicitat per impulsar la descoberta dels principals recursos i valors de la comarca. Enguany, les accions s'han reforçat en col·laboració i de forma coordinada amb l'Associació d'Empresaris de Turisme Rural de la comarca, amb l'objectiu de frenar l'impacte de la situació generada per la crisi de la COVID-19.
D'acord amb el perfil de visitant que habitualment passa pels punts d'informació de la Ribera —que és majoritàriament català— la campanya es dirigirà al mercat interior i es posarà èmfasi en el turisme familiar. La Ribera d'Ebre és una comarca rural, no massificada, amb molts espais naturals i oberts on poder gaudir de l'activitat turística d'una forma tranquil·la i segura, que encaixen perfectament amb les demandes d'aquest tipus de públic.Així, la campanya de publicitat multicanal, que integra la realització d'insercions publicitàries en premsa escrita o digital, preferentment mitjans especialitzats i de proximitat, baners a internet, falques de ràdio i emissió d'un espot per a les xarxes socials i televisions locals. L'espot audiovisual recupera imatges de campanyes anteriors però s'ha adaptat al nou context post-COVID-19. Les accions s'allargaran fins a la tardor.

La Ribera d’Ebre és una de les poques comarques on el paisatge canvia de forma tan acusada al llarg de les quatre estacions. Foto: Cedida