La Terra Alta, el Matarranya i Morella es promocionen per captar turistes de la costa

Publicat el 17 de juliol de 2015 a les 09:23
 
Les comarques de la Terra Alta i del Matarranya (Terol) i la ciutat de Morella i la comarca dels Ports (Castelló) són els protagonistes de l’edició d’estiu de la publicació Qué hacer, amb el lema 3 territoris per descobrir. La publicació, amb una tirada de 50.000 exemplars, es distribuïx gratuïtament pels establiments hotelers de la franja litoral que va des de la Costa Daurada fins a Benicàssim (Costa dels Tarongers); les oficines de turisme de Tortosa; els aeroports de Reus, Castelló i València i els  punts d’informació de les comarques dels Ports, Maestrat, el Matarranya, la Terra Alta, i altres llocs amb afluència massiva de visitants.

Esta és una edició destinada a promocionar turísticament els tres territoris, ja que conté informació dels atractius turístics i dels esdeveniments més importants que s’han de celebrar properament en els municipis que integren les comarques de la Terra Alta, el Matarranya i la població de Morella i els Ports.

Per a esta edició, el Consell Comarcal de la Terra Alta ha preparat un relat sobre els principals recursos turístics de la comarca, amb la voluntat d’oferir una alternativa a aquells turistes que, per proximitat, estiguen passant les vacances a la zona i oferir-los un complement a la seua estada. El missatge s'adreça, alhora, als potencials visitants que no hagen decidit les seues vacances i opten per estos tres territoris.

Esta actuació de promoció s’emmarca dins del projecte Tres territoris una mateixa terra, en el qual el Consell Comarcal de la Terra Alta, el Consell Comarcal del Matarranya i l'Ajuntament de Morella sumen esforços per tal d’oferir, en este cas, una proposta turística conjunta, més rica i amb major potencial, per atraure visitants.