La UGT vaticina un «conflicte» per la manera com s'ha anunciat la futura xarxa hospitalària de l'Ebre

El sindicat demana poder participar en l’elaboració del nou model

Publicat el 16 de febrer de 2017 a les 16:06
Actualitzat el 16 de febrer de 2017 a les 16:16
El secretari general de la UGT de Terres de l’Ebre, Valentí Marin, ha fet arribar una carta al conseller de Salut, Antoni Comín, en què li retrau “la manera” com ha anunciat la recuperació de la gestió dels centres hospitalaris a les Terres de l’Ebre.

El passat 1 de febrer, en una visita al territori, el conseller va explicar a la premsa que “s’està treballant en la creació d’una nova xarxa hospitalària de les Terres de l’Ebre”. Segons UGT, això “ha generat incertesa” entre els usuaris i també entre els professionals del sector.
 En la missiva, el sindicat també trasllada al conseller “la indignació” dels agents socials, per això, des del sindicat exigeixen informació i “poder participar en l’elaboració del nou model, per tal de garantir un sistema sanitari integral de qualitat i el respecte a les condicions laborals dels treballadors i així evitar possibles conflictes”.

Per últim, la UGT augura un “conflicte” per no haver “consultat i informat” els agents implicats “abans de llençar un globus sonda”, així afirmen: “Li volem recordar que, tal com han actuat, si no rectifiquen, el conflicte està garantit entre usuaris,  proveïdors, treballadors i el model a plantejar”.