La velocitat de contagi (Rt) puja més d'una dècima a l'Ebre i torna a superar l'1, en concret se situa en 1,04, per sobre del 0,92 de l'interval anterior. El risc de rebrot continua en 76, per sota del de l'interval anterior, quan era de 94. Este divendres, Salut ha confirmat 13 casos positius més que fa 24 hores.
La regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 14.284 casos confirmats per PCR o TA, 13 casos més que en el balanç anterior, i 14.772 si es tenen en compte totes les proves. En aquesta regió han mort 189 persones des de l'inici de la pandèmia, cap més en les últimes hores.
La incidència a 7 dies és de 35. El 2,77% de les proves que es fan surten positives. Actualment hi ha 5 pacients ingressats, tres més. Pel que respecta a la vacunació, un 72,2% dels ebrencs i ebrenques, unes 131.764 persones, ja tenen administrada la pauta completa de la vacuna contra la Covid-19, mentre que un 74,1% esperen encara la segona dosi i un 65,8% ja han acudit a la cita de vacunació dos cops.
La velocitat de contagi supera 1 punt a les Terres de l'Ebre
Este divendres s'han confirmat 13 positius més que fa 24 hores

- -
- HTVC
Ara a portada
Publicat el 24 de setembre de 2021 a les 13:00
Actualitzat el 24 de setembre de 2021 a les 13:02
Et pot interessar
-
Societat Aida Boix Grau finalitza una etapa de vuit anys al capdavant del centre d’art Lo Pati a Amposta
-
Societat Expoebre 2025 obre dijous amb ocupació plena i activitats per a tothom
-
Societat El bisbe de Tortosa, des de Roma, demana un relleu continuista per al papa Francesc
-
Societat Instal·len càmeres lectores de matrícules a l'Ampolla